Gårdagen var minst sagt jobbig då den bestod av endast grönsaker och kände mig matt precis hela dagen så blev ingen träning. Idag är jag på den tredje dagen av min detox och började dagen med en halv cantaloupe och ett äpple, därefter klämde jag in ett träningspass från Kaylas BBG, så det blev en halvtimmes mag- och armträning, med fokus på armar. Jag påbörjar vecka 8 nu så i slutet av veckan är det dags för min andra "progress pic"!
 
Dieten är ändå över förväntan än så länge, sedan dag 1 har jag tappat 1,5 kg när jag vägde mig imorse. Allt för att känna mig snygg i bikini nästa vecka...
 
Ikväll är det också dags för veckans boxningspass, hur jag nu ska orka det haha... Men jag gör väl så gott jag orkar.
 
När jag vägde som mest... Monaco 2014
 
 
 
Ha en fin dag i regnet!
bbg, detox,

Kommentera

Publiceras ej