För tillfället har jag tagit hjälp av Kayla Itsines BBG - Bikini Body Guide för att försöka komma i form. Även om det första samboåret var mysigt och fantastiskt på alla sätt och vis så blev det lite för mycket god mat och dryck och alldeles för lite träning haha. 
 
Jag är för tillfället på vecka sex av Kaylas guide och det känns fantastiskt, jag har börjat se lite resultat, även om jag än så länge mest känner mig starkare och hälsosammare. Kan inte fatta att jag kommit halvvägs igenom efter denna veckan! Hittills i år har jag också gått ner 8 kg sedan jag vägde mig någon gång strax innan jul. Låter kanske inte jättemycket men har gått upp i muskler vilket såklart påverkar vikten!
 
Här är min inspiration för att pallra mig till gymmet idag, Kayla själv!
 
 
 
bbg, kayla itsines, träning,

Kommentera

Publiceras ej