Här ser ni min lilla samling med nagellack från Essie.
 
 
 Jag är en riktigt tjejig tjej och älskar mina rosa och röda lack!
 
a cut above // not just a pretty face // angora cardi // for the twill of it // bordeaux // too too hot // buy me a cameo // hipanema // pink diamond // resort fling // jam n'jelly // Doftljus Paddywax
 
 
Min absoluta favorit är 'not just a pretty face', en underbar vardagsfärg som är lagom neutral men med en perfekt ton av rosa. En ny favorit är också 'resort fling' som är så korallig och härlig, perfekt till våren! Om ni tittat förbi bloggen innan så kanske ni har sett att mintgrönt och ljusrosa är ett par av mina favoritfärger. Därför tror jag definitivt att 'mint candy apple' får bli mitt nästa tillskott i Essie-samlingen! 
 
 
 
Den är ju åh så söt!
Essie, nagellack,

Kommentera

Publiceras ej