Alla vet såklart att det är viktigt att få i sig tillräckligt med vatten. Eftersom halva vår kroppsvikt består av vatten är det viktigt att fylla på ofta och skölja igenom kroppen. Vattnet skyddar dig mot sjukdomar, hjälper till att smälta maten osv (du har fömodligen hört allt detta tidigare)...
 
Tidigare har jag druckit väldigt lite vatten och alltid känt mig trött och lite grå, sen introducerades jag för min numera bästa kompis S'well! Det är en vatten/kaffe/juice/vin/champagneflaska som håller både kallt, varmt och kolsyra. Jag har numera med mig min S'well överallt och dricker litervis med vatten om dagen :) Det bästa är att den är så himla snygg och kommer i en massa fina färger, än så länge har jag bara köpt en.. Men är ganska övertygad om att det blir fler med tiden haha!
 
Har du någon bra rutin för att få i dig tillräckligt med vatten?
 
 
Flaska S'well Angel Food
Bybambi, S'well, Vatten,

1 kommentarer

Linn

21 Apr 2015 13:25

Jag dricker nog alldeles för lite vatten, men har heller ingen s'well! :)

Kommentera

Publiceras ej