Åh idag började dagen så soligt och fint med en långpromenad med Thea och min kompis Amanda! Vi har faktiskt bott tillsammans i några år under min galnaste studietid haha.. Känns väldigt avlägset nu men åh vad kul vi har haft! Jaja hur som helst, igår efter jag skrev mitt inlägg om nya byxor åkte jag och E ut till Åhléns för att titta på lite saker, då hittade jag dessa byxor som passade mig perfekt och dessutom älskar jag färgen! Ibland har man tur! Hur som helst, nu ska jag bege mig till Emmy och skriv lite på min uppsats, det går så mycket lättare bara man är med någon!
 
Haha hatar spegelbilder men ville bara visa dem! :)
(ursäkta röran i bakgrunden också)
 
Byxor Åhléns // Topp Traffic People // Kofta Tory Burch // Skor Pretty Ballerinas // Halsband Gorjana
 
 
Väska Mulberry Bayswater // Jacka Sand // Ring Gorjana
 
dagens outfit, kläder, mulberry, tory burch,

Kommentera

Publiceras ej