På den här dagen för två år sedan träffade jag E första gången, tänkte dela med mig om vår lilla historia. Min kompis mamma fyllde 50 år och hade stor fest dit jag var bjuden. Redan vid kl 22 däckade min kompis och den enda personen kvar under 30 att umgås med var han. Ni kan ju förstå att mina förhoppningar inte var alltför höga, här satt jag med en främling på ett främmande ställe. Men timmarna gick och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Dagen efter hörde han av sig och två veckor senare gick vi på vår första dejt, på Kolmården faktiskt! Resten av sommaren spenderade vi nästan varenda dag tillsammans, kan säga att det kändes rätt från första början. Sedan dagen vi träffades har vi inte varit ifrån varandra i mer än två veckor haha, trots att han bodde 25 mil bort. Samma sommar hyrde vi en liten bil och åkte på roadtrip till Tyskland i en vecka! (Det gjorde vi förra sommaren också, får se om det blir någon resa i år....)
 
Det är väl nästan värt en skål?
 
 
 
Bilder från våra resor tillsammans
 
Tyskland, resor, roadtrip,

Kommentera

Publiceras ej