Idag har jag varit sååå oproduktiv haha! Men men, dagen började i alla fall bra med en långpromenad med lilla Thea i solskenet. Dock har jag varit lite nere hela dagen, det började med att jag vaknade av en stark rökdoft. Springer ut i köket och ser en kastrull som står på plattan med fullt ös, då har min sambo tänkt göra te till mig innan han stack till jobbet men glömt bort det! 
 
Jaja det var den kastrullen.. 
 
Resten av dagen spenderades för att försöka hitta ett par byxor till mig själv, nu när jag gått ner i vikt har jag bara ett par mörka jeans som passar. Känner att det kanske vore passande med något vårigt och ljust! Byxor har alltid varit ett problem för mig som är lite kurvig, det är svårt att hitta några med bra passform, därför är just byxor något jag har dåligt med på ByBambi, jag vet helt enkelt inte vilka som är bäst (tips mottages tacksamt)!
 
 Funderar hur som helst på dessa, tycker färgen är så vårig och fin och så passar de många andra plagg i garderoben!
 
De kommer från Reiss
 
 
 
Reiss, byxor, mode, onlineshopping,

Kommentera

Publiceras ej