I ett år har jag drivit ByBambi! Känslorna har varit många och de har varit bra och de har varit dåliga. Det jag minns mest över det gångna året är glädjen när nya varor kommer med postkillarna. Varje gång är det som julafton att få öppna ett paket och se på alla saker som beställdes ett halvår tidigare!
 
Visst har det varit läskigt ibland men helt klart värt det! Det som har varit jobbigast för mig är ekonomin, själv är jag så när som dyskalkylektiker så jag har haft sådan tur att E har hjälpt mig. Hoppas på många fler år! 
 
p.s. alla är välkomna att maila mig om fler frågor om att starta eget.
 

Senaste leveransen av lyxiga hattar och håraccessoarer från Eugenia Kim packas upp. 
 
Bybambi, egen företagare, starta eget,

1 kommentarer

Anonym

29 Apr 2015 19:17

Vad fina!

Kommentera

Publiceras ej