Torsdag igen, kul att du tittat in! Jag älskar mina throwback thursday och tror att det får bli ett återkommande tema varje torsdag. Det är så mysigt att gå igenom gamla bilder och återuppleva fina minnen!
 
Den här gången reser vi tillbaka till november 2013 och min 23-årsdag då min (numera) sambo överraskade mig med en resa till Barcelona! Det var först på flygplatsen som han berättade vart vi skulle, så himla gulligt!
 
Tyvärr var vädret inte på vår sida förutom på sista dagen då det var strålande sol och sommarvärme. Men det var ändå mysigt att turista, äta och dricka gott och gå på spa. Här ser ni några bilder från resan!
 
 
Haha förväntansfull, glad och spänd!
 
 
Champagne och chokladdoppade jordgubbar
 
 
Vi gick på Barcelona Zoo, (älskar zoo!) och träffade den här söta albino wallabyn
 
 
Solglasögon Tods // T-shirt LNA
 
 
Sista dagen åkte vi till Sitges (en timme söder om Barcelona) och njöt av novembersol!
 
Helt underbar resa med massor av tapas och cava!
 
xoxo
 
Barcelona, resor,

Kommentera

Publiceras ej