Här i Linköping regnade det hela dagen, något varken jag eller Thea uppskattade när vi vaknade imorse och skulle gå på första promenaden. Men dagen blev genast bättre när mormor ringde och berättade att hon skulle komma till staden över dagen (hon bor på Gotland så vi ses tyvärr inte så ofta) med sin syster.
 
Lilla Thea fick också en pälstrimning så nu fäller hon betydligt mindre päls och är så mjuk och gosig så det är inte klokt! E och jag åkte sedan ut och bytte min trasiga iPhone till en utbytestelefon så nu sitter jag och surfar efter ett passande skal så den inte ska gå sönder igen haha.
 
Därefter åkte vi hem och gjorde fajitas innan vi åkte till gymmet och nyss serverade E färska scones med messmör och lemoncurd. Såhär kan jag gärna starta varje vecka.
 
Gillar bland annat dessa men kan inte riktigt bestämma mig (som vanligt..), har ni någon annan favorit att rekommendera? (Ber om ursäkt för det fula kollaget, det är mitt första så har inte lärt mig än)
 
 
 
Ha en fortsatt fin vecka!
Ted baker, by malene birger, iphone6, kate spade new york,

Kommentera

Publiceras ej