Parfymer är ytterligare en svaghet och jag har ca ett 20-tal. Dock har jag ju såklart några favoriter och några som fungerar bäst som prydnad. Till vardags brukar jag välja parfym efter vilken flaska som matchar mina kläder (jättekonstigt, jag vet!). Vid mer speciella tillfällen lägger jag mer energi på att hitta den doft som passar min sinnesstämning. 
 
Som tur är tycker E också att parfym är väldigt fint och gav mig min Chanel no5 när jag fyllde år förra året och My Burberry fick jag i julklapp samma år. Älskar verkligen Chanel, det är en sån klassisker och jag förstår verkligen varför, den är dock ganska tung så bär den oftast till middagar och andra event. My Burberry är ju ganska ny men tycker verkligen den är helt magisk, funkar också som vardagsdoft (extra plus för att man kan få sina initialer på flaskan).
 
 
Mina tre favoriter just nu - My Burberry // Chanel no5 // Versace Vanitas
 
 
Den här flaskan passar så fint i vårt sovrum så den står mest framme och är fin (på kampanj nu på eleven) 
 
burberry, chanel, no5, parfym, versace,

3 kommentarer

Mikaela

04 May 2015 12:18

Jag har 4 stycken bara, 3 olika CK och en som jag fick av en släkting i Kanada kommer inte ihåg vilket märke det är men gott doftar den i alla fall :)

Svar: Åh CK har många klassiska dofter, de kommer man långt med! :)
Elin

Sanne-Madeleine Håkansson

04 May 2015 21:18

det är fint och ha sådana små detaljer :D

Svar: Visst är det! Tack rara :)
Elin

Sanne-Madeleine Håkansson

05 May 2015 21:02

Verkligen de kan stärka upp ett rum eller en plats (möble) så jäkla mycket utan att man tänker på de :D

Kommentera

Publiceras ej